FAQ

Chcąc ułatwić poszukiwanie interesujących Państwa informacji organizacyjnych związanych z Ogólnopolską Studencką Konferencją “Psych-On”, przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Kiedy odbędzie się konferencja “Psych-On”?

12 grudnia 2020 roku.

O której rozpocznie się konferencja?

Konferencja rozpocznie się o 8.30, pierwszy wykład zaplanowany jest na godzinę 9.00.

Czy aby uczestniczyć w konferencji muszę się zarejestrować?

Tak, rejestracja jest konieczna, by uczestniczyć w konferencji. Swój udział możesz zarejestrować tutaj

Ile wynosi opłata konferencyjna?

W tym roku udział jest bezpłatny.

Czy uczestnik otrzymuje potwierdzenie rejestracji na konferencję?

Tak, wysyłamy wiadomość mailową, w której informujemy o przyjęciu zgłoszenia.

Do kiedy mogę zarejestrować swój udział?

Udział czynny do 5 grudnia, udział bierny do 11 grudnia.

Czy aby uczestniczyć w konferencji muszę być studentem psychologii?

Nie, do udziału w konferencji zapraszamy wszystkich zainteresowanych.

Ile czasu jest przewidziane na jedno wystąpienie?

Na wystąpienie w języku polskim przewidziane jest 15 minut, na wystąpienie w języku angielskim 10 minut. W ten czas wliczone są także pytania i odpowiedzi

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa w konferencji?

Uczestnicy czynni otrzymają certyfikat uczestnictwa w konferencji, natomiast każdy uczestnik bierny, który chce uzyskać certyfikat uczestnictwa musi zgłosić się z taką prośbą mailowo, po konferencji na adres: formularze.psychon@gmail.com

Jak można się z nami skontaktować?

Mailowo pod adresem psychon@uni.lodz.pl lub skn.neuropsychologia@gmail.com
W sprawach zgłoszeń na adres formularze.psychon@gmail.com
Zapraszamy także do kontaktowania się z nami za pośrednictwem Facebooka: https://www.facebook.com/sknpsychon

Na jakiej platformie internetowej będzie odbywać się konferencja?

Konferencja odbędzie się za pośrednictwem platformy MS Teams.

Czy muszę mieć konto uczelniane/pracownicze na Microsoft Teams?

Nie, aby uczestniczyć w konferencji nie trzeba mieć specjalnego konta.

W jaki sposób dołączę do Konferencji na Teams?

Wszyscy zgłoszeni uczestnicy dostaną mail z linkiem do spotkania. Link do spotkania pojawi się także na wydarzeniu.

Czy w tym roku będzie możliwość prezentacji posterów czy tylko referatów?

Tak, przewidziana jest sesja posterowa, która odbędzie się w trakcie przerwy obiadowej. Każdy uczestnik z posterem będzie miał swój oddzielny kanał na platformie Teams, w którym będzie mógł zaprezentować swój plakat.
Uwaga! Plakat nie jest jednostronnicowym streszczeniem referatu.

Czy referat może wygłosić więcej niż 1 osoba (Czy można wspólnie wygłaszać referat)?

Tak, maksymalnie dwie osoby mogą wspólnie wygłaszać referat, jednak nagroda książkowa jest przewidziana dla jednej osoby.

Czy przewidziane są nagrody dla uczestników konferencji?

Tak, przewidziane są nagrody dla najlepszych wystąpień, rozlosowane zostaną także nagrody dla uczestników biernych :)

Czy planowana jest publikacja artykułów po konferencji?

Nie planujemy, natomiast najprawdopodobniej zostanie przygotowany program konferencyjny z abstraktami prac.

W jaki sposób prezentuje się za pomocą platformy MS Teams?

Tutaj znajdziecie potrzebne informację na ten temat. Dla osób, które nie znają programu MS Teams polecamy zapoznać się z podstawowymi informacjami dotyczącymi funkcjonowania tego programu. Wszystkie te informacje można znaleźć tutaj.

O czym warto wiedzieć przed zgłoszeniem uczestnictwa czynnego?

Na konferencję można zgłaszać prace przeglądowe i prace oryginalne, preferowane są oczywiście prace oryginalne. Prosimy o czytelne slajdy i zadbanie o dobre łącze internetowe. Konferencja będzie odbywać się na MS Teams, dostaną Państwo link z zaproszeniem do zespołu, prezentację należy przesłać organizatorom wcześniej, przewidujemy także próbę techniczną dla uczestników prezentujących referat dzień lub dwa dni przed konferencją. Więcej informacji dostaną w mailu zakwalifikowani uczestnicy.

Więcej informacji wkrótce

o Nas